مـــنـــتـــد يـــا ت ا لــــــــفـــــر عـــــــو ن حـــــو ده
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى شامل

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول
يا جماعه انا اسف انى بجد مش بدخل بس اكيد ليا عزرى يارب تكونوا فكرين اخوكم الفرعون حوده والى عاوز يسال عليا او يكلمنى 01129552333

اى شخص يعجبه المنتدى ويحب ان يسجل معانا فيه وتوجد عنده اى مشكله فى التسجيل برجاء  المواصله على الفيس بوك وشكرا ليكم

https://www.facebook.com/mahmoud.alfraoon

وده الاسكاى بى بتاعى alfraoon.alfraoon

احتياجات الجهاز يا عروسة

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
بنت مصر

بنت مصر

احتياجات الجهاز يا عروسة  Empty
مُساهمةموضوع: احتياجات الجهاز يا عروسة    احتياجات الجهاز يا عروسة  Emptyالسبت 29 أكتوبر 2011, 10:09 am

السلام عليكم...

أنا قولت أعمل الموضوع ده عشان أفيد بيه كل البنات اللي بتجهز أو قربت تتجوز ومحتارة ومش عارفة تشتري إيه ومتشتريش إيه؟

وأنا شخصيا هأقولكم من خلال خبرتي المتواضعة جدا في الموضوع ولأني متزوجة حديثا وكمان نزلت كتير ولفيت وقعدت أدور ونزلت مع كتير من صحباتي عشان نشتري مستلزمات الجهاز

أول نصيحة أحب أقولها لك ... اهتمي بالجودة بتاعت أي حاجة تشتريها حتى لو الكم هيكون قليل وطبعا كل واحدة وحدود إمكانياتها واحتياجاتها
بس أنا بأشوف أنك لو اشتريتي حاجة جودتها كويسة وماركة معروفة حتى لو هتدفعي أزيد سنة فده مع مرور الوقت هتكتشفي إنه أوفر لك بكتير من إنك تشتري حاجات كتير جودتها مش أد كده وكل شوية تبوظ فتصلحيها أو تشتري غيرها... كإنك رميتي فلوسك في الأرض

تاني نصيحة اشتري احتياجاتك بس بغض النظر عن كلام الناس والبنت لازم تشتري كذا وتعمل كذا ... لأنك في الآخر أنتي اللي هتدفعي مش الناس
وبعدين أنك تشتري حاجات قليلة جودتها كويسة أحسن ماتشتري حاجات كتييييييييييييير بس ملهاش لزمة وأي كلام

أنا هبتدي معاكي بالمطبخ لأن حاجاته كتيرة جدا ومبتخلصش

والجملة الشهيرة ... ممكن تفضلي لحد يوم الفرح الصبح تشتري في حاجات وحاسة إنك لسه مخلصتيش
طبعا محبكيش توصلي للمرحلة دي

حاولي نشتري حاجاتك وتخلصي كل حاجة على أد ماتقدري ... واللي متعرفيش تخلصيه قبل الجواز أبقي اشتريه بعدها الدنيا ما أتهدتش...

اكتبي كل احتياجاتك في ورقة تبعا لأولوياتها واستشيري ناس سبقوكي تكوني بتثقي فيهم

طبعا المطبخ فيه:

1. حلل (تيفال – أستانلس – صاج - ألومنيوم) ...
الفرعون حوده
المدير العام
المدير العام
الفرعون حوده

احتياجات الجهاز يا عروسة  Empty
مُساهمةموضوع: رد: احتياجات الجهاز يا عروسة    احتياجات الجهاز يا عروسة  Emptyالأحد 08 يناير 2012, 7:54 pm

احتياجات الجهاز يا عروسة  21
https://alfraoon7.forumegypt.net

احتياجات الجهاز يا عروسة
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» احلى الملابس الداخلية لكل عروسة
» كل عروسة جديدة تدخل وتشوف اروع واجمل تشكيلة للملابس الداخلية
» إمسح Xp وضع صورتك بدلا منها عند بداية تشغيل الجهاز
» طريقة عمل اسطوانة طوارئ للكاسبرسكي أنتي فيروس وفحص الجهاز بها